Dagen efter !

Det började med att jag tog bussen från Dalhem till Ga kvart i 7 igår kväll. Mötte upp Malmquist, LilleSara och Sandra där. Sen gick vi till Buse. Trodde mina fötter skulle dö av mina pumps men dom klarade sig :) När vi kom till Buse så var Adrian, Dk, Linus och David där redan :P Vi började spela ölspelet. Sen så kom där 3 tjejer vi inte kände, men dom var väl trevliga :P Niklas kom en liten stund efter oss tjejer. Rille och Veronika kom åxå :) Vid 11 tiden så drog vi ner till Dickens. Dansade och hade det trevligt. Träffade Annsofie där åxå :) Och Pia. Tyvärr så slutade kvällen inte riktigt som planerat, men men.. Tog bussen hem 03.03 i sällskap med Linus, Linda, Rille och Veronika :) Träffade även Mazin på bussen hem. Eller ja jag kom aldrig hem, hoppade av vid Maxi och hade följe med Pia, Adrian och Johanna (tror jag hon hette :P). SLutade med att vi hade en konferens samtal så jag och Johanna kom hem ordentligt haha.

Vaknade för typ en timme sen. Pappa ringde för en liten stund sen. Han kommer om 3 veckor :) Och ska stanna en månad :)

Ikväll blir det mysig hemmakväll med mamma och Casper :) Med ost och kex och så :)

Linus och Linda skulle komma med mat när dom vaknat så det håller vi tummarna för :) hehe.

Nej nu ska jag röka en cigg och sen in i duschen så man har det gjort !

/ Fryksäter

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0