Dagen efter + dop !

Igår så var jag, Malmquist, David, Gasten, Adrian och Casper och badade :) Efter det så gickvi alla utom David till pizzerian och käkade. Sen gick jag och Malmquist och lämnade Casper hos hans farmor i kolonin. Sen gick jag och Malmquist hem till mig och städade lite sen när Malmquist stog i duschen så kom Adrian och David. Sen trilla Gasten och Buse in. Sen kom Niklas. Sen kom min älskade vän Jonas också :) Vi satt här hos mig och drack lite och körde snurra flaskan hahaha. Malin och Mimi kom också en runda. Tog bussen ner till stan vid halv 12. Drog till Dickens. Där träffade man Ninah gumman + en massa andra man kände. Tog sista bussen hem till mig med Gasten, Niklas och Malmquist. Men vi gjorde ett stop vid badet och nattbadade. Adrian, David och Camilla kom också dit. Var där till typ 5, sen gick vi 4 hem till mig som planerat. Somnade rätt snabbt.

Vaknade innan av att jag hörde Davids röst och sen såg hans huvud med värsta leendet och han frågade om han fick köpa min frilla hahaha. Nu är Adrian, Niklas och Gasten och köper cola :) Malmquist ligger i min säng och pratar i tele. Camilla stack precis.

Idag är det dop som gäller för sötnosarna Kellie och Kevin :) Sen ska jag till Micael och hämta min data. Sen vid 8 ikväll så ska jag och Niklas infinna oss på Plantan för att fira Niklas mamma som fyller år idag.

Nej nu ska jag vara lite social.

/ Fryksäter

Kommentarer
Postat av: Ninah

Kul att ses :P Fan vad många "sen" du anv'nder när du skriver haha :D

2009-07-05 @ 13:50:08

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0