Börjar bli trött !

Stack till Sara som sagt vid 7 tiden tror jag. Sen käka jag med henne och Sandra . Sen stack jag och Sara hem till Buse där Gasten och nån annan va.. Kommer inte ihåg hans namn... jobbigt va! Ja så satt vi iallafall där och spela kort sen klockan 21 till typ 01 ? tror jag.. Ajja vi hade skoja iallafall ! Men blev lite irriterad till slutet, unnnraa varför ! ;) .

Imorgon ska jag va med Fryksäter =)<3 .. Tänkte höra med henne om hon vill badaaa för det vill JAG ! Mysiiigt ;) . Sen ska man antagligen träffa Gasten imorgon också. Nej nu ska jag va social med Sara och röka en cigg =) .

                           Tycker om dig och det vet du <3


Puss&Kram / MALMQUIST


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0