Beroende - Malmquist


Min mobil <3










Min data haha







KAFFE ! :D









Cigg !









Haha det är vad jag är beroende av ! ..

Har precis vaknat . Sovit som en stock hela natten och vaknade med mensvärk de luxe.. Skit jobbigt ! Idag fyller min systers kille år , grattis! Så vet inte om man ska dit idag.. Dom har inte hört av sig än så jag vet inte. Sen kanske jag ska ha filmkväll hos Tosse, beror på hur min mensvärk är. Och nu för ett tag sen så ringde gasten och fråga om jag ville med på bio och se Drag me to hell! Hade vatt nice och gå på bio men det kostar och jag är typ fattig som en lort . Men får se hur jag gör.. Måste först se om min syster hör av sig ju! ..

Puss&Kram /
MALMQUIST




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0