Atatattaaa

Sitter hemma hos Tosse fortfarande med Niklas och Anne också Tosses mamma och Casper. Vi ska antagligen dra om en stund till Pia. Ingen aning vem det är men dom andra vet haha. Sen så är det joddla med siv som gäller. Och sen blir det att man kommer gå lite på festivalen och kollar rundor. Kommer köpa batteri till min (fridas) kamera sen så det kommer antagligen upp bilder imorgon eller på söndag. Nu blev jag lessen på Tosse för hon dissar mig och har jeans istället för leggings haha. Också säger hon till mig att jag ska ha leggings !! Jävla Tosse haha.. Skit i det, jag pallar inte ha jeans iallafall.. Japps det va allt nu ska jag va social med folket och dricka öl =) Tur anne kom så slapp jag sitta och dricka själv hahahahha !!

HA det nice = )

Puss&Kram / LINDA fucking MALMQUIST

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0