Atatatatataaaaaaaaaaaa ;)

Gårdagen började hos Buse med folket =) . Satt och körde ölspelet lite och satt sen och snackade och hade hur kul som helst. Blev lite dans också haha! Sen vid 23 tiden så stack vi ner till dickens och dansa vidare. Var där till typ 3 och sen stack jag , gasten , tosse och niklas hem =) . Stanna och lekte lite på en lekplats också haha... Fast sen började det regna lite för mycket så vi sket i det ;) . Såå det blev hem och sova.. Vaknade vid 13 idag och har inte gjort något speciellt sen dess.. Ska bara ta det lugnt idag eftersom jag har ont överallt haha! Plus att man fick ont i magen nu också :( . Så det blir hemma kväll för mig och ska sitta och glo film i min ensamhet, men skönt och va själv ibland..

Jag kan knappt gå för jag har sjukt ont i min svank och i mina ben.. Jobbigt sånt haha. Men jag får ju skylla mig själv haha.. Får ta det lite lugnare nästa gång hahahaha.. Nej nu ska jag se om jag hittar nån film man kan glo på !

Puss&Kram





  LINDA MALMQUIST ;)

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0