Äntligen ;)

Såja ! Nu var man äntligen färdig med den nya headern ;) Tog ett bra tag kan jag säga. Eftersom jag aldrig blir nöjd. Men nu är jag halv nöjd iallafalla haha. Så nu får vi ha denna vare sig Fryksäter vill eller inte ;) haha ! För nu har jag kämpat med den i timmar.. Ändrade säkert 100 gånger på den haha.. Nu är det bara bakgrund och lite annat som ska ändras men det tar jag imorgon antagligen. Har fixat lite nytt i menyn till vänster också , två bilder och lite annat.. Ajja..

Har inte gjort så mycket mer idag än och sitta och pyssla med vår blogg ;) . Börjar känna mig jävligt rastlös nu bra för jag suttit hemma i tre lååånga dagar haha! Så imorgon kanske jag sticker ut . Beror på!

Nu ska jag nog spela lite och sen sova om några timmar, för trött är jag inte nu så jag måste sysselsätta mig med något och då blir det tibia eftersom jag inte orkar med denna bloggen mer idag ;)

Måste rensa min data också, har för mycket skit haha.. Men det tar jag imorgon !

Puss&Kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0