Allt e så himla roligt..

Jahapps, då kommer man inte kunna sova..

Ångest och skit tankar i huvudet, kan det bli BÄTTRE ...



Det e som jag säger, så fort man börjar må bra så kommer det nytt skit och nu är allt bara jobbigt och konstigt. Vet inte  hur jag ska skriva det. Helt snurrig i huvudet nu.. För mycket tankar i huvudet på en och samma gång . Inget jag kan riktigt skriva här ändå.. Men det är inte bara en sak utan en annan sak jag börjt fundera på också.. Vill inte ta det här iheller för den delen. Tur man har sina vänner och snacka med annars hade mitt huvud sprängts. Blöö varför är jag sån som alltiiid tänker FÖR mycket? När det är en sak som bli fuckt up så kommer allt annat upp i huvudet på mig också.. Så börjar jag tänka på allt mellan himmel och jord. Och till slut hänger ingenting ihop längre.. Vet snart inte vad jag vill, vad jag ska göra, vad jag ska tänka, hur jag ska vara.. osv ! Atatataa nu orkar jag inte mer, lika bra jag går och lägger mig. Blir inte bättre av att sitta här och fundera ;) .  Haha orka ett emo inlägg .. ääh skit samma ! Nu har jag skrevit det så ..


                           ~ Life goes on i guees..


Kommentarer
Postat av: Miranda

avundsjuk på din fina blogg:)

2009-07-29 @ 09:59:56
URL: http://mirandhha.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0