Ajaj :(

....Fyfan va jag har ont i mina fötter kan jag säga. Skulle dra och handla cigg innan och affären ligger typ 2 minuter ifrån mig. Och det tog typ 10 minuter dit och 10 minuter tillbaka.. Kan knappt gå! Denna allergi skiten börjar bli lite jobbig nu faktiskt. Men det har gått bort i händerna osv, bara fötterna som gör ont nu.. Så idag blir jag nog bara hemma och tar det lugnt, orkar inte fara rundor när det gör så ont. Plus att man ser ut som ett riktigt kioskamongo när jag går haha !

Spelar Tibia nu haha. Har sagt hundra gånger att jag inte ska spela skiten mer men ändå loggar man in på möget haha. Så nu har man fastnat på det i några timmar haha!

Denna veckan vet jag inte riktigt vad som händer. Ska träffa Aspelin någon dag iallafall sen blir det nog att jag träffa LillSara nån dag och sen så klart Gasten någon dag och min Tosse någon dag ;) . På fredag ska man antagligen va hemma hos Tosse och käka och mysa =) Ska bli nice. Så det blir inget festande då, men de e bara skönt. Bryr mig inte så mycket om fest längre. Nu när jag knappt druckit på 2 veckor så har man vant sig och då sitter inte fest suget kvar längre.. De e NAJS ;)




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0