Va ? Vem ? När ? Hur ?

Hahahah !! Har ingen aning om varför min rubrik heter "Va ? Vem ? När ? Hur ?" . Kom bara inte på något annat haha. Hatar att komma på rubrik. Har inte så bra fantasi ;)

Så .. Vad händer / har hänt denna veckan?

Måndag: Satt hemma hela dagen och bara ruttna. Gud va tråkig dag!
Tisdag: Suttit hemma igen, tagit några ego bilder i brist på annat ;)
Onsdag: Hem till Gasten? OM jag fixar pengar vill säga.. Men jag vill !!
Torsdag: Va hemma, välja kläder till på söndag !
Fredag: Gasten antagligen sova hos mig, kolla film osv..
Lördag: Först väla sen Kräftskiva "with the family" , GottGott !!
Söndag: Till Malmö och fotograferas..

Jao, thats it ! Händer inget speciellt liksom.. Har man inga pengar så kan man ju inte göra så mycket. GE MIG JOBB !

Juuust de ;) . IDAG har jag kommit på vad jag vill göra med mitt liv ;) ! Vad det är? It´s a secret.. Kommer inte säga någonting fråns det går som jag vill.. Vill ju liksom inte gå och säga det till alla och sen blir det inte så.. Då äre ju lite pinsamt haha! Bara 3 stycken som vet ;) OCH ni e TYSTA , annars blir jag arger !

I miss YOU<3

Nej nu ska jag kolla film och sen sova :) GodNatt <3


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0