Fredags kvällen/natten & Lördag morgon/ förmiddag

Det förra inlägget skrev jag mest för att jag hade bråkat med Niklas och ville bara ha sagt med det att jag är en vuxen människa och gör vad jag vill ! Jag fick en massa sms där frågan löd: "Tar du droger ?" Och då märkte jag att allt misstolkades. Så jag bestämde mig för att plocka bort det inlägget igen så folk inte får för sig en massa saker !

Igårkväll så vandrade jag, Linda, Binta och Mia bort till Foppa lite efter klockan slagit 9. Dom som var där var Gasten, Set, Snicki, David, Adrian, Rille och Foppa. Nästan det första jag fick höra när jag kom dit var från Snicki: " Får jag fråga dig en sak ? Ska du ha barn med Niklas ?" Och jag svarade som det var: "Nej ska jag verkligen inte. Vi träffas inte längre. Jag slängde ut honom i Torsdags". Och då kom alla frågor vad som hänt m.m. Men jag vägrade svara då jag tyckte dom inte hade med saken att göra. Det blev iaf att jag och David gick ut och pratade. Han är bra att prata med :) Jag förklarade hur allt låg till och David sa: " Du vet att det räknas som otrohet va ?" Men som jag förklarade för honom så var inte jag och Niklas tillsammans. David bara: " Nej men om han nu menar det han säger att han älskar dig så räknas det ändå som otrohet eller ja iaf nått liknande". Gör det de ? Hmm... Ingen aning alls. Sen när jag och David och Linda kom in igen så var alla nyfikna på vad som hänt mellan mig och Niklas så jag fick förklara för alla. Sen (vet ej vad klockan var) så tog jag och Linda bussen hem till Set haha. Snacka om fulla och inte visste vad vi gjorde. Vi gick tydligen förbi Dickens och där hade Niklas suttit och han sa att jag hade tittat på honom och bara gått förbi. Men jag lovar att jag inte såg honom. Hemma hos Set så var det bara han, Snicki, Linus och Emelina (?). Satt och snackade en massa och drack cider. Slutade med att jag och Snicki satt i Sets sovrum och pratade riktigt allvar. Vad man ville ha ur ett förhållande m.m. m.m. Haha rätt knasigt om man tänker efter. Men skit i det :P Slutade med att jag försökte få tag på Niklas innan vi skulle med bussen, men han svarade inte så jag ringde Annsofie och hon var på jobb haha. Förlåt gumman :P Fick iaf svaret på varför han inte svarade när jag ringde och hon sa att han låg med hörlurarna på sig till datan så han hörde nog inte mobilen, om han nu inte tog av dom efter hon gått och helt enkelt ignorerade mig. MIhalek kom åxå till Set :) När jag, Gasten och Linda bestämde oss för att dra hem så cyklade Snicki och Mihalek i förväg för Mihalek skulle hem och hämta mat som vi kan laga imorgon, vi ska ha en liten kräftskiva enligt henne hehe. Jag, Gasten och Linda tog bussen hem till mig halv 8 imorse. Precis innan vi skulle gå från Set så ringde Foppa. Jag fick prata med Adrian och efter ett tag så sa han: "Ring min mobil för det blir dyrt för Foppa". Jag ringde Adrians mobil och pratade med honom från Gåsebäck ( Där Set bor) till det att vi kom hem till mig haha. Som vi babblade istället haha. Efter vi kommit hem så kom Mihalek, men inge Snicki för han bestämde sig för att cykla hem istället haha. Linda och Gasten sover på soffan. Mihalek sover i min säng eftersom jag tvingade hit henne för att jag visste att jag inte skulle klara sova själv. Är ju van vid Niklas bredvid mig. Jag satte mig vid datan och rökte och pratade med Linda, Gasten och Mihalek när vi väl var hemma hehe. Foppa skrev till mig på Facebook och jag bad honom adda min msn och det gjorde han. Pratade lite där och så. Han ville sova men ändå ha någon att dricka kaffe med haha. Han ville att jag skulle komma dit haha. Jag var inte så sugen på det haha. Jag, Gasten och Linda satt och pratade ett bra tag innan dom gick och la sig haha. Mihalek la sig ett bra tag innan Linda och Gasten haha Veklig ;) Eller ja Linda la sig sist för hon ville nog ha lite mysigt med Gasten innan dom skulle sova hehe. Men jag förstår henne :) Hade jag med velat haha. Men men man får inte alltid som man vill haha.

Jag kan inte ens sova ! Är inte ens lite trött och det är ångest kan jag tala om haha. Men skit i det :P Har jag tur som kommer Adrian efter hans handledarträff med lite vodka så kan vi sitta här o dricka lite tills Set vaknar till liv, sen kan vi dra dit där hehe. Men känner jag Adrian rätt så vill han nog hem och sova hehe. Han drack inte så mkt igår, mest öl, men han skulle gå hem då när Foppa ringde mig när jag var Set haha. Så han är nog rätt trött :P

Nej nu ska jag fan försöka få i mig en macka. Har sjuka smärtor i magen och har haft det sen igår morse :S Får hoppas det går över med tiden och att det inte är något allvarligt. Sist jag hade så här ont så var det av en anleding och det var ingen rolig sådan kan jag ta och berätta.

Nej nu har jag tråkat ut er totalt med en massa pladder i minsta detalj haha, men Linda klagar ju på att jag inte skriver blogg som förr hehe. Dax att komma igång med det på riktigt igen kanske ?

Usch nu mår jag illa.
Pratar med Hanna, Annsofie, Simon och Obbi på msn och dricker en öl haha. Hahah ja för jag kan ju försöka övertala mig själv att ölen hjälper mot magontet hehe.

Nej ska ringa Set om någon timme och se om han är redo för besök igen hehe.

Heeeeeeeejdå !


Kommentarer
Postat av: Ninah

Guuuuuuud gumman vad många "haha" hehe" ;P

2009-08-08 @ 15:17:22

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0