Twilight ! <3

Sitter här och väntar på att Niklas ska komma tillbaka från Annsofie. Vi ska kolla på Twilight :P Han har inte sätt den så jag har lyckats övertala honom att se den med mig så vi kan gå på bio och se New Moon (uppföljaren av Twilight) när den kommer i November. Så slipper jag gå och se den själv hehe.



Imorgon så ska jag och Casper till Micael och städa. Sen efter kl 4 så ska jag och Niklas till hans mamma och städa. Sen på kvällen ska vi kolla på Hangover :P
Fredag ska jag, Niklas och Casper till Danmark och sen till Zäta så Niklas kan köpa lite nya kläder :) Sen på kvällen ska jag och Linda ha tjejkväll tillsammans med Kellie och Casper :) Ska även ringa Vårdcentralen och en snabb runda inom Apoteket.
Lördag förmiddag så ska jag och Johanna åka och storhandla. Sen vet jag inte vad som händer.
Söndag ska jag, Frida, David och Linda till Malmö och vara modeller för en dag. Ska nock se om jag har pengar så jag iaf kan köpa en bild :)
Så ser resten av min vecka ut hehe.

Det är bara 4 av nästan 50 läsare (om dagen) som skrivit vilka dom är. Det är lite dålig stil enligt mig ! Men men.. vi fortsätter och skriver ändå :)

Nej nu ska jag ta en dusch och fortsätta vänta på han tönten ;)




Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0