Tröttare och tröttare..

Ja det börjar jag bli nu. Äter lite knäckebröd just nu. Snart blir det duschen med lillkille. Mamma ska passa honom när jag är i stan. Går snabbare att inte ha honom med sig.

Pratade med Jenny Å på msn innan och vi bestämde att vi ska träffas med barnen på Onsdag :) Ska bli kul för det var sjukt länge sen :( Sist vi träffades så var det nere hos henne och Elliot på Plantan och denna gången blir det hos mig och Casper :)

Nej en cigg på detta och sen blir det en skön dusch.




Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. åh tack så mkt! :D Vad snällt sag.t glad jag blir !:D



hur äre med dig+ :D

2009-08-24 @ 12:15:23
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0