Trötta mig..

Kan man bli mer trött och irriterad än vad jag varit den senaste tiden.

Är så trött på att en viss person ska få mig att må dåligt hela tiden. Bara lyssna på mig istället och fatta vad jag säger istället för allt skylla att på mina kompisar och så vidare. För jag har fan en egen jävla vilja. Tro de eller ej ;) . Men så är det i alla fall! Men denna personen tror ju att alla andra bestämmer över mig. Jomen visst gör dom det, om dom säger hoppa det e ju klart jag hoppar då.. Eller inte! Jag är så trött på detta gnället och jag är trött på ditt jävla skit humör som går ut över mig varenda dag. Jag orkar inte bråka mer.. Så fort något händer eller om jag inte vill göra en sak som jag bestämt innan ja då är det mina kompisars fel, för dom har isåfall sagt att jag inte får göra det. Haha hur korkat låter det inte? Har du själv tänkt på hur jävla dumt det låter? Antagligen inte , för då hade du inte yttrat dig på det sättet. Jag vet faktiskt inte vad som har hänt med dig. Men du har blivit en helt annan person.

Jag har försökt att ignorera ditt snack och försökt skita i att hetsa upp mig och börja bråka. För jag vill inte bråka! Men nu är det slut med det, idag kommer jag säga EXAKT hur jag tycker och tänker. Sen kan du börja gråta eller va fan du vill... För jag bryr mig inte mer!! Du skiter ju tydligen i att du får mig att må skit varenda dag, så varför ska jag bry mig?
Jag ska sluta va så helvetes snäll nu.. För varför ska jag va snäll mot alla och sen få skit tillbaka???
Ska det vara så ?!

Jag vet inte vad jag ska göra nu faktiskt. Är bara väldigt trött på allt som har med detta att göra nu. Vill bara sluta höra ditt gnäll och ditt skit snack..

Jag gör som jag vill och inte som alla andra vill. Sen får alla tro vad fan dom vill.. Jag vet att jag kanske har förändrats men det e fan inte till det sämre, så varför gnälla? Är det fel att jag inte vill supa skallen av mig varenda helg mer? För det verkar fan som om du vill att jag ska det när du säger som du säger.. OCH nej jag har inte förändrat mig för någon annans skull..

Jag kan vara ärlig och säga att en person har hjälpt mig på traven. Men han har inte bestämt någonting.. så snälla lägg ner.. Eller du kanske vill att jag ska bli alkis och supa ihjäl mig varje helg? Ska jag dricka på vardagarna också eller?
Blir du nöjd då!




Du säger du vet allt om allt och alla.. yeah right! Du vet ingenting, så istället att du kniper käft!!

Vet ni vad jag vill nu ?
Jag vill bo på en öde ö ! Bara jag och en kokosnöt som jag ska måla ögon, näsa och mun på och kalla för Kalle och så ska jag och Kalle sitta helt ensama på den öde ön och prata hahahahaha !

Varför är det alltid så att så fort man börjar må bra och trivs med livet så är det alltid något nytt skit som ska få en att må dåligt igen. Kan någon förklara det för mig? För så har det varit för mig i hela mitt liv.

Äääh, orkar inte skriva mer nu! Måste tänka på hur i helvete jag ska göra idag... Har många tankar i huvudet just nu också. Palla denna dagen ! Varför vaknade jag? Fan va skönt det hade varit att bara sova bort hela dagen!!!!


Hoppas alla andra mår bra iaf =)
Puss och Kram

Btw .. Vad tyckte ni om mina teckningar? HAHA
Va dom inte fina ;)
Haha är man uttråkad och arg så e man !



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0