Trööööööööött

Usch så sjukt trött jag är.
Cindy kom och hämtade Casper lite innan lunch. Hon är ju snäll och passar honom imorgon när jag ska klippa mig :) Tack vännen ! :) Då gick jag och la mig haha. Sov till kl slog 6. Sen satt jag och Linda och pratade lite. Sen gick vi till Maxi. Handlade cola, bröd och cigg. Satt och väntade i en halv timme med Linda tills hennes buss kom. Sen gick jag och rökte en cigg med Niklas. Sen så när jag var på väg hem så träffade jag Adrian och Rille :) Stod och pratade med dom i typ en timme :P Sen gick jag hem. Har ätit och lite så. Blir snart sängen för min del. Som sagt: Är sjuuuukt trött.

Imorgon ska jag klippa mig :) Men vet inte riktigt hur än :( Kanske bara blir topparna. Ska prata med Malin när jag kommer dit hehe. Mamma kommer imorgon vid 3. Hon har köpt en cykel till Casper :) Han kommer bli överlycklig :D

Nej nu ska jag röka en ciggeluring :P



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0