Träning

Ja nu är det bestämt. Jag ska börja träna med Jenny Å :) Kommer bli så grymt skönt :) Ska börja nästa månad :)
Adrian var här en runda innan och då pratade han om sin träning så jag blev grymt sugen :) ¨
Nu jävlar ska dom här förbannade extra kilona bort :) Ingen skräpmat och mkt mindre sprit. Det är nice, kanske inte i början men sen när man ser resultatet :)

Nu håller jag på att tvätta för fulla muggar. Snart klar, hade inte så mkt som tur var :D Hade bara 3 maskiner :)
Annars ikväll händer det inte allt för mkt. Ska nog kolla på Mänsom hatar kvinnor. Har inte kommit så långt än :P

Imorgon ska Casper till Jocke. Jag kanske ska på nån tema fest på D-hög med Adrian o co :) Adrian sa innan att han skulle fråga hon tjejen om jag kunde följa med. Skönt så slipper man sitta hemma och det är nära och bra hem åxå :) Jag kan inte dricka allt för mkt ändå för ska upp tidigt på Lördag och tvätta åt pappa.

Har varit på Lidl och handlat så nu är frysen full igen. Billigt och bra på Lidl :)

Nej nu ska jag fortsätta äta mina toast och sen om en halv timme blir det tvättstugan.

HAHA för jag fyller ändå år på Söndag :D


Kommentarer
Postat av: MImi

Va duktig du e..... Ett steg närmare bara genom att du bestämmt att du ska träna ;) du kan träna med mig med ibland om du vill....

<3<3<3 Pöss

2009-08-28 @ 06:15:03
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0