Torsdag !

Hela in dag är förstörd. Varför tänker jag inte ens skriva här. Egentligen en skit sak, men ändå inte.. Är själva principen liksom.

Hur snäll man själv än är mot folk så får man bara skit tillbaka. Jag är så fruktansvärt trött på det ! Jag ska aldrig mer ställa upp för någon eller vara snäll mot någon för det lönar sig faktiskt inte i längden. För dagens människor är så fruktansvärt ego ! Jag är så trött på det. Och ja jag vet att jag är alldeles för snäll, men nu ska det bli ändring på det. Vill jag inte så blir det en nej och sen så skiter jag blanka fan i hur sura ni blir.

Idag händer inte så mkt. Ska storhandla, men får bli på Lidl för pallar inte ta mig till Willys. Blir att tvätta ikväll och då ska jag passa på att dra en runda med damsugaren med. Lika bra att få det gjort !!

Nej nu ska jag ta mig en macka !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0