Torsdag

Vaknade vid halv 10 av att Casper kom in och la sig hos mig i sängen. Han hade satt på tvn och ville titta på Bolibompa och visst fick han det. Låg och drog mig i typ en halv timme, sen kände jag att det var dax att gå upp.

Har spelat lite tibia precis. Ska snart gå och duscha med lillkillen :)

Stackars min påg. Har fått fotsvamp :( Ont har han kan jag tala om ! Men han har fått salva som jag ska smörja på 3 ggr om dagen i 3 veckor. Har redan blivit bättre och han har bara haft krämen i 2 dagar. Så förhoppningsvis så försvinner smärtan snart iaf :)

Linda kommer antingen ikväll eller tidigt imorgon :) Ska prata med dom andra och se om vi kanske ska förfesta hos Mia imorgon istället :) Får se vad dom säger :P
 
Kanske ska träffa Niklas idag med. Han ville träffa Casper. Men får se om vi har tid när han har slutat på Uk (Ung kompetens).

Nej nu blir det duschen så vi har det gjort !



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0