Tjo faderittan !

Nu är man hemma. Har precis kollat bilderna sen i helgen. Dom kommer in i slutet av inlägget ;) . Idag ska jag bara va hemma och ta det lugnt, antagligen nörda mig lite och spela lite tibia.

Då är det den 2a Augusti idag och bara 14 dagar kvar tills vi ska fotograferas i Malmö haha. ;) Kommer bli rätt kul fast det tråkga är att man inte kommer ha råd att köpa en enda bild, men skit samma. Egentligen, vem fan lägger 385kr på en jävla bild eller 1600kr för 10 st?! Då kan man lika bra sminka och fixa håret hemma och ta några bilder själv helt gratis ;) . Haha men jag gör det för skojs skull och för det e gratis, och gratis e alltid nice ;).

Igår va jag hemma hos Tosse med henne, Niklas och Gasten. Jag och Gasten hade vatt på Maxi och handlat mat vi skulle bjuda på :) Eftersom Tosse alltid bjuder ;) . Men ska bjuda tillbaka mer gumman =) Så fort jag fått pengar så blir det tjejkväll , du och jag och massa god mat och gottgott som jag bjuder på ! I alla fall så lagade gasten maten och det blev GOTT ;) . Åt fan som en idiot haha. Länge sen man åt så mycket haha. Men fick ont i magen sen haha :P .

Nu ska jag dricka mitt älskade kaffe och ta en cigg och sen spela lite ;) .









Hehe ja de va alla bilder haha :)



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0