Tisdag

Förlåt för min dåliga uppdatering idag, men Casper spyr och skiter vart om annat så har inte riktigt tid. Nu ligger han i min säng och vilar. Så då passar jag på att sitta här :)
Meningen jag skulle till stan både igår och idag, men har ju inte blivit så :S Meningen att jag skulle städat hos Micael likaså, men inte blivit så heller :S Får se om Casper mår bättre imorgon för då får vi ta båda sakerna då. Men det återstår och se.

Ska snart göra lite middag till mig. Sen ska vi gå till Lidl och köpa blåbärssoppa för sista pengarna. Tur man får nya cash på Fredag :)

MÅSTE diska, men var fan finns orken ?

Nej vet inte vad jag ska skriva mer.

Måste boka klippning hos Malin. Ska nock skriva till henne nu hehe.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0