Tiden går snabbt.

Det är fan redan ONSDAG ! Tiden går sjukt snabbt fan. Va ju precis helg haha..

Iallafall så blev det ändrade planer för veckan.. Ska vara hemma idag och välja kläder och imorgon ska jag hem till Gasten och sova hos han. Sen på Fredag ska jag till väla vid 16 tiden och efter det så ska man hem och hämta kläderna som jag ska ha på söndag. Sen ska man hem till Fryksäter och hjälpa henne att passa Tess söta Kellie =) . Sen på lördagen ska jag fortfarande va hemma hos min syster och äta kräftor. Och antagligen kommer Frida dit också ! Skit länge sen man träffa henne nu fan.. Måste va några månader sen. Så hoppas hon kommer dit. Sen ska jag sova hos min syster på lördagen och sen på söndagen ska man upp tidigt och duscha och fixa håret och så vidare. Sen höra av mig till Fryksäter och Naken David och höra om vi ska ta tåget eller hur vi ska göra..OCH David , nu dricker du inte för mycket på lördagen haha. För du ska fan med nu haha! Fast jag får nog säga det till mig själv också haha. Eftersom vi ska ha kräftskiva så blir det snaps och annat gott.. Och min systers kille tvingar mig alltid att dricka den äckliga snapsen med han haha. Men det blir högst 2 snapsar och inget mer. Pallar inte stå och va bakis när man ska fotograferas fan! Japps det var ändringarna.

Nu ska jag dricka kaffe med mamma och sen ska jag se om jag hittar någon bra film och ladda ner, som man kan se ikväll! Sen ska man bara kolla färdigt på Ice age 3 också, men har inte så mycket kvar på den. Så det går snabbt.



Drömde om min farmor inatt :( Saknar henne skit mycket! Så mycket jag ångrar att jag inte sa till dig.. 3 år sedan du dog nästan. Bara några dagar innan julafton lämnade du oss :( . Kommer ihåg att jag skulle till min syster i borås den julaftonen och när jag satt på bussen så grät jag hela vägen dit. Saknar tiderna vi hade tillsammans, när jag kom hem till dig och vi spelade patians eller hur det stavas och vi lyssnade alltid på "änglahund" . Och du sjöng alltid med =) . Du tog mig alltid för den jag var, och klagade aldrig på mig. Du var den enda jag kunde prata med utan att du dömde mig. Saknar våra pratstunder!

Saknar dig farmor ! <3


(jag och min farmor)

Älskar dig !






Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0