Söndag kväll

Blir inget dagis för Caspers del imorgon och resten av veckan. Mamma ringde innan och frågade om hon fick ta med Casper hem några dagar och klart får hon det :) Mamma kom vid 8 tiden ikväll och dom ska hem till henne imorgon och han kommer hem på Torsdag.

Det blir lan för min, Niklas, Gasten och Lindas del :) Ska bli kul :) Som vi ska lvla :P Den veckan ska jag verkligen dra lvl 40 ;) Haha. Ingen kommer tro mig, men det ska jag :D

Är man inte vänner även fast man kanske inte pratar och umgås varje dag ? Är man inte vänner även fast man kanske inte alltid träffas ? Jag anser att man är vänner även fast man kanske inte alltid umgås. Man ska kunna vara vänner även fast den ena tackar nej vissa gånger för att man kanske har annat inbokat eller kanske helt enkelt hittar något roligare att göra. Man kan liksom boka om. Jag är sån människa som tar dagarna som det kommer. Planerar inte mer än en vecka i förväg. Men sån är jag. Vet att inte alla är det.
Ibland så blir det så att man tappar kontakten och kanske inte pratar lika mycket som innan. Men det händer allt och alla någon gång i livet.
Ville bara lätta mitt hjärta lite ;)

Nej nu ska jag vara lite social mot Linus innan han sticker hem :) Niklas är och handlar cola. Marcus kommer snart med.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0