Söndag

Ja idag kan man lugnt påstå att man mår mkt mkt bättre än igår =) Skönt är det :)
Iaf fysiskt mår jag bättre. Psykiskt mår jag kanske inte direkt super bra. Men det kommer väl med tiden kan man hoppas.

Idag blir det en lugn dag =) Väntar på att Jocke ska höra av sig så jag vet när jag får hem min guldklimp :) Vi ska ut och cykla när han kommer hem :) Han verkligen älskar sin cykel som han fick av min mamma i Fredags :) Han fina blåa nya cykel som han själv säger :)
Ikväll blir det bara någon film och ta det lugnt. Blir nog att kolla på Män som hatar kvinnor.

Imorgon blir det ams, sen försäkringskassan och sen till soc och lämna elräkningen. Linda kommer nog imorgon med, får se hur jag mår bara. Ska prata med henne sen tänkte jag.
Tisdag vet jag inte vad som händer förutom att Casper antagligen ska till dagis. Beror på hans fotsvamp.
Sen vet jag inte vad som händer på Onsdag och Torsdag.
Fredag ska Casper till Jocke igen. Dom ska till Bakken på Lördag. Kommer bli kul för Casper för han äääälskar karuseller :) På kvällen på Fredag så blir det nog att umgås med Annsofie :) Får se vad vi hittar på för kul :)
Lördag blir det kanske kräftskiva. Får se hur mycket pengar jag får över när jag betalat hyran. Man måste prioritera ju.
Sen på Söndag så kommer min guldklimp hem igen :)

Jag har nog egenligen ingenting att säga om den saken, förutom att det gör så jävla ont ! Hade jag varit den Tosse som jag var för lite mer än ett år sedan så hade ja skrekit och hatt mig, men nu är jag inte det. Men känns som om man börjar vänja sig vid att dessa saker alltid ska hända mig Inte för att man ska behöva vänja sig men ändå..

Nej nu ska jag äta min pan pizza (som mamma var och köpte för en stund sen) sen blir det en lååååång varm dusch !



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0