Söndag !

Förlåt för att jag inte skrivit något idag, men min data rasade imorse :S Så har varit utan data hela dagen. Men det är nog ödet för Marcus (lillebror) ringde innan och frågade om jag ville köpa hans data och klart jag ville det :) Han skulle ju inte ha så mkt för den så :)
Linda uppdaterar med dåligt idag för hon är hos Gasten :P

Har varit en runda på Maxi och handlat idag :) Hittade sandsaker och så till Casper, bra med rea :P
Sen varit en runda på lekplatsen med Tess och barnen :) Fint väder vi har haft idag och då får man passa på att vara ute :) Man vet aldrig vad det blir för väder imorgon så :P

Imorgon ska jag ringa vårdcentralen kl 8. Casper stortå har svullnat upp som fan. Han är jätte varm och gnällig åxå, tror det beror på stortån med :(
Tisdag så ska jag storhandla. Ska på möte på Ams på förmiddagen med. Mamma kommer åxå. Vi ska köpa cykel till Casper :)
Onsdag så ska jag klippa mig :)
Torsdag händer nog inget speciellt.
Fredag ska Casper till Jocke. Sen så får vi se vad som händer ihelgen. Tar dagarna som dom kommer :P

Nej nu ska jag spela lite tibia och fortsätta prata med Niklas och David på msn :P


Kommentarer
Postat av: adina

coolt namn ju :D

2009-08-16 @ 23:22:47
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0