Snart kolla film

Sitter hemma hos Tosse och väntar på att hon ska bli färdig så vi kan kolla på "walled in". En skräckfilm. Så får man hoppas att den är bra ju !

Gick från maria station innan. Bara för jag inte palla byta buss i stan när jag skulle till Tosse. Och fyfan va blöt jag blev haha. Regna som fan :p . Men skit i de haha. Davids fel, bara för han skulle ha en mp3 av mig men sen så behövde han inte den mer haha. Så jag gick i regnet i onödan :P haha!

Imorgon ska jag antagligen umgås med Tosse.
Onsdag ska jag umgås med Marie och Sara.
Torsdag ska jag kanske träffa Katrin, om det blir av.
Fredag är de fest med Tosse, david och adrian.
Lördag ska jag vara hemma för då ska min syster som bor i borås va hos oss.
Söndag Ska jag hem till Tosse och stanna hos henne i en vecka :) Det ska bli niiiiiiice!

Så nästan fullt upp hela veckan =) Tycker jag e nice , för jag hatar när man inte har något att göra. Blir så fruktansvärt rastlös. Klarar inte av att sitta hemma själv och glo som en dåre.

Känns i alla fall skönt att du och jag har snackar ut nu =) . Så har vi allt klart för oss haha. Och har kommit överens om en sak. Så nu blir det inget mer tjat från min sida mohaha! ;) . Hoppas bara att vänskapen kommer vara kvar!

Tror jag ska strunta helt och hållet i allt som har med "förhållande" och allt skit ett tag. Och bara tänka på allt annat istället. Bättre jag försöker skaffa ett jobb så jag kan flytta hemifrån istället och så vidare.

Fredag ska bli nice iaf =) Som de gamla goda tiderna mohhaaaha, eller nästan iaf ;)

 


HAHA Tosse blev arg för jag kunde lägga in min bild nu och det funkade inte för henne MOHAHA
 JOBBIGT VAAAAAAAAAAAAAAA !!!



Atatatatatatataaaa ;)

Kommentarer
Postat av: adina

sv: haha ovanligt ju!

2009-08-18 @ 00:25:20
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/
Postat av: Hansson

Gamla goda tiderna huh, jaja :)

2009-08-18 @ 04:00:46

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0