Snart iväg..

Kom hem för ungefär en halvtimme sedan. Vaknade vid 14 tiden idag hemma hos gasten sen stack jag därifrån vid 15 och mötte min mamma i stan. Sen tog vi bussen till väla, för hon skulle handla kräftor och skit till imorgon! Sen va hon så snäll så jag fick en ny tunika, en pincett, brunkräm och strumpbyxor =) ! Tack mamma :D:D haha..

Ska snart dra iväg till Tosse och hjälpa henna passa Kellie. Så ska jag slinga hennes hår också =). Sen Söndag är det fotograferingen ;) , Fast det känns inte lika roligt nu mer hahah ! Men skit i de ;) ..

Jag har BESTÄMT mig nu i alla fall.. Asså att jag ska färga mitt hår rött ;) . Blir i September.

Japps nu ska jag välja kläder..

Puss&kram


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0