Sjukt irriterad!

Klockan är sju på morgonen och jag har sovit 2 jävla timmar !! Gick och la mig klockan 2 på natten för jag tänkte att det va i god tid så jag kommer upp i tid idag. Somnade rätt snabbt. Men vaknade igen klockan 4 av att min störda katt stod och drog i min percien (eller hur i helvete det stavas). Jag kallade på henne men inte fan lyssnade hon på mig. Så jag var tvungen att gå upp och kasta ut katt fan ur mitt rum. Sen gick jag och la mig igen. Och precis när jag somnat så börjar min andra katt hoppa på handtaget till min dörr. Och inte fan ger hon sig från dörren är öppen och alla mina katter springer in. Så till slut hade jag alla 4 katter i mitt rum. Försökte ignorera det men fick till slut panik för att alla katt jävlar var i perciennerna. Så klockan 5 ringde min mammas klocka och då va jag pigg. Så jag gick upp och satte på kaffe. Och nu har precis min mamma åkt. Och jag är fortfarande uppe och dricker kaffe.. SKJUT MIG !

Men det är bara för att det inte är lönt att jag går och lägger mig nu, för gör jag det så kommer jag sova till klockan 18 idag också. Och inget kommer kunna väcka mig. Så NEJ jag får vara uppe och sitta och dricka mitt fucking kaffe .

Haha ursäkta alla mina svordomar i detta inlägg. Men jag tror ni hade varit exakt lika irriterade som jag är just nu !!

Förresten.. Någon som vill ha 4 katter ? Dom är gratis !!! ;)


Morris
(Fettokatten som går bakom mina percienner och sedan fastnar i dom)

Gumman
(Mammas äckel katt, den som hoppar på mitt handtag)

Ronja
(Kommer fram och slickar en i huvet och armhålan när man sover, mysigt va?)

Nasse
(den som drog i min percien först)


SHIT SOM DET REGNAR UTE NU OCKSÅ :/ ..
Man bara älskar Sveriges väder hahaha !



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

söt :D

2009-08-13 @ 16:21:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0