Sims nörd ;)

Fick äntligen igång mitt jävla "Sims 3" spel haha. Funkade inte innan, så har hållt på och försökt fixa det hur länge som helst nu. Och nu fan gick det, men hur jag fixa det vet jag inte haha. Bara flytta lite mappar hit och dit ;) . Så nu har man nördat sig med det spelet i några timmar haha. Ska strax gå och lägga mig så jag kommer upp imorgon. Känner mig helt frisk nu så jag ska hem till söt imorgon och mysa !

Fryksäter har inte skrevit på ett tag har jag märkt, har inte snackat med henne på hela dagen iheller :/ .. TOSSE var håller du hus ?! ;) haha ..

Skriver mer imorgon =)
Puss och Kram



HAHAHA Jag va tvungen !!
Jag vet jag e en riktig nörd nu ;)
Gissa vem de e på bilden ?!
MOHAHA de e jag och "Söt" ..
Usch, man har verkligen inget liv..
Söt kommer mobba mig de luxe när han sett detta hahaha..
MEN han ska va snäll annars kliar jag inte han på ryggen imorgon ;)

GOD NATT
Från Sims nörden ;)

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAA!!!

Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0