Shiiiiet ! ;)

Sover inte jag än ? NEJ de gör jag ICKE ;) Haha.. Kan fan inte sova ! Men börjar bli litee trött nu faktiskt .. Eller rätt mycket haha. Det regnar som satan ute nu , "its raining men , halleluja" .. HAHA ! Nu börjar jag bli övertrött så nu ska jag inte skriva mer för då blir det bara en massa trams av hela inlägget ;) .

Träffa dig imorgon :) Saknar dina pussar <3

~I love to sleep next to you and feel your heartbeat.
Without you, it is difficult to sleep.
~
           I think im falling in love !


Haha nu blev jag fan hungrig också :/ Käka precis 2 mackor haha och lite jordnötsringar. Men nu e man hungrig IGEN! Dags och gå och lägga sig..


Kommentarer
Postat av: Joakim.

sv: aoow, den va lite charmig ;) förövrigt har alla länkar under inlägget, där man kan kommentera osv, försvunnit.. så ni vet :)

2009-08-11 @ 03:51:30
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0