Rastlös..

Nu börjar jag bli fruktansvärt rastlös och har sjukt mycket spring i benen haha. Hela helgen förstörd för man varit sjuk! Jävla skit.. Om min halsfluss inte är bättre imorgon så ska jag nog till läkaren och säga till dom att dom får operera bort mina jävla mandlar så jag inte kan få halsfluss mer. Det jobbiga med när jag får halsfluss så får jag alltid feber och så också. Vet inte om andra också får det?! Men jag får det i alla fall varenda gång.

HAHA det knacka precis på vår dörr, så jag öppna och där stod det 2 killar och skulle sälja bullar till deras klassresa.. Jag bara - Nej tack, e inte sugen på bullar... haha! Sen stängde jag dörren och gick in i mitt rum och kom då på att jag stått i string och en lång tshirt framför dom haha. Som tur är så var tshirten lång så dom fick inte se så mycket hahaha! Korkad man är ibland..

Så vad ska jag göra idag? GISSA.. Sitta lite på datan, äta lite yoghurt, sova, gå upp mitt i natten och sätta mig på datan igen ett tag, äta lite mer yoghurt och sen sova igen.. Ungefär det jag gjort hela helgen.. Så det blir nog det jag gör idag igen. Roligt va? ;)

Min syster ska ha barn nu i September ju =) LÄNGTAR ! Ska bli kul som fan.. Det är ju uträknat till den 21 September men jag tror den kommer tidigare.. Och jag tror det blir en liten pojke. Själv ska jag nog inte ha barn. Jag vill ha barn och så men sen å andra sidan så vill jag inte haha. Det räcker väl med att båda mina systrar har barn ;) så kan man passa dom lite då och då istället för att skaffa egna. Det är så att jag är fruktansvärt rädd för att föda. Jag var med på min äldsta systers förlossning och de va ingen trevlig syn.. Fyfan haha. Så jag vete fan om jag hade kunnat gå igenom det själv haha. Jag är väldigt känslig, kan knappt pierca mig för då börjar jag gråta hahah.. Men men , får väl se i framtiden om man får en liten bebis eller inte..

Nu ska jag äta min "goda" yoghurt och sen sova.. Gud va roligt..

Saknar dig Hjärtat <3



Kommentarer
Postat av: b & v

sv: tack så mkt :)

2009-08-31 @ 00:41:54
URL: http://apieceofsisters.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0