Pigg och vaken !

Har precis varit och handlat cigg =) . Vaknade först klockan 8 i morse, hur pigg som helst. Så jag gick upp och satte på datan men sen kom jag på att jag inte hade några cigg och Ica öppnar inte från 10 så jag gick och la mig igen haha. Sen vaknade jag klockan 2 och det va lite ångest. Jag hatar när jag vaknar så sent, känns som man sover bort hela dagen och så blir man hels stressad sen.


Idag ska jag till Tosse om jag kan fixa någon som kan köra mig för jag tar som sagt inte datorn och allt skit på bussen. Jag e inte hulken haha ! Får se hur det blir, ska jaga bil nu i alla fall ;) . Men fixar det sig så ska vi lana till Torsdag haha!

Nu väntar jag på mitt älskade kaffe.. Sen ska man träna lite och sen blir det duschen..

Puss&Kram



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0