Pigg och vaken, Jadå !

Vaknade vid halv 12 tiden. Hade satt min klocka på 11 men låg och vila en halvtimme extra! Men jag kom upp i alla fall =) Och det e inte ofta det händer. Brukar somna direkt igen efter jag stängt av mitt alarm. Gick och la mig vid 6 tiden i morse haha. Så jag har inte sovit så länge. Men ändå är jag pigg !

Så nu sitter jag och dricker kaffe och kollar runt på en massa bloggar. Har inget bättre för mig haha. Ska snart in och duscha och sen göra ve mig och ta bussen vid 13.51 ner till LillSara och Marie. Så ska man umgås med dom idag som sagt. Nice Nice =)

Hade en underbar dröm inatt ! Tänker inte berätta vad jag drömde däremot hahah ;)

Vill ni se världens störigaste ? gå in här då ----> Störig de luxe haha .. Va tvungen :P . Ni måste kolla hennes videoblogg ! Hon är fan värre än Kissie, tro mig !

Puss & Kram



   



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0