Orkar inte !

Skrev ett rätt aggressivt inlägg innan. Men tog bort det igen. Var bara onödigt av mig att skriva det här.. Men ibland gör man saker utan att tänka tyvärr. Jag va arg och ledsen och då tänker inte jag haha. Jag är fortfarande rätt irriterad men orkar inte bry mig mer. Jag är egentligen van vid detta nu. För det har varit såhär hela mitt liv och varför engagera mig nu?

Förlåt om mitt dåliga humör gick ut över dig, var inte meningen alls. <3

Har inte sovit på hela natten och klockan är nu 07.21 . Trött är jag men just nu har jag inte lust och sova ändå. Kommer bara bli att jag lägger mig ner och sen snurrar rundor och blir pigg igen. Så jag sitter uppe tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre. Men det lär nog ta tid så..

Jag har så sjukt mycket inom mig.. En massa problem, tankar och så vidare.. Inget jag kommer ta här för det är mina problem och vill inte att alla ska veta.. Och så är det så att när jag väl blir sur så kommer all min aggresivitet som jag håller inom mig ut. Och sen när jag blir så arg som jag bara kan bli så blir jag ledsen och då kommer allt det ut också. Därför går mitt humör ut över andra ibland och det ber jag om ursäkt för.

Många säger att jag behöver prata ut om allt jag har inom mig. Men jag kan inte. Jag har alltid varit den som håller allt för mig själv. Det är inte bra i längden det vet jag. Och nu har jag gjort det i snart 21 år så det är lite svårt för mig att helt plötsligt bara "prata ut" om allting. Sen vet jag att om jag skulle göra det så skulle mina tårar aldrig sluta rinna. Så därför håller jag det för mig själv.

Jag vet att det låter skit dumt men ända sens jag var liten har jag tyckt att det var mesigt att gråta framför andra. Jag grät inte ens när jag slog mig eller något när jag var liten Utan till och med då höll jag det inne. Jag tycker inte det är mesigt när andra gråter, bara när jag gör det själv. Varför jag tycker så har jag faktiskt ingen aning om..

Jag vet inte hur många som har försökt prata med mig.. Mina gamla lärare, mina kompisar, mina systrar och andra. Men ingen har fått något ur mig. För sitter dom och tjatar på mig för länge så blir jag bara irriterad och går därifrån.

Men jag vet inte.. Någon dag kanske jag kommer prata ut om allt med någon.. Men när den dagen kommer vet jag inte. Kan va nästa vecka men också om 80 år hahaha !

Undrar ändå hur mycket jag har inom mig? Det måste va en jävla massa eftersom jag inte pratat med någon i hela mitt liv.. Usch nä, vill inte veta..

Slutar skriva nu :P annars blir det för mycket.

Hoppas alla har sovit gott eller sover gott haha ;)

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tackar!

Sovit gott?

Hoppas du får en bra start på den nya veckan!

2009-08-24 @ 08:31:43
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0