Onsdag !

Igår så tillbringade jag och Casper hela eftermiddagen med Mia och Lukaz :) Började med att vi åt pizza på D-hög. Träffade Mimi E och Emilia :) Sen drog vi vidare till Gubbaparken så barnen fick leka av sig :) Hade tyvärr inte tur med vädret då det regnade lite då och då så det slutade med att vi gick hem till Mia och satt där en stund. När jag och Casper kom hem så fick han lite kvällsmat sen blev det sängen direkt för han var skit trött. Jag satte mig lite vid datan och så. Sen la jag mig i sängen och väntade på Niklas (som alltid är lika dryg). När han kom så kollade vi på Miami Vice som gick på tv, men jag var rätt trött så somnade rätt snabbt haha. Snällt sällskap jag är då :P

Jaha vad händer idag då ?
Jenny Å och Elliot kommer på besok :)
Måste ner till stan mellan kl 2 och 3 och fixa nya papper till Ams och försäkringskassan då min kära mor slarvat bort dom jag hade :( DRYGT !
Måste få tag på Set med och se om min tröja är hos honom !
Vad som händer ikväll har jag ingen aning om. Sånt man märker !

Sen så fattar jag inte riktigt varför du är sur på mig !! Jag skrev bara och bad dig ta bort mig pga att jag ska firas av pappa och co på Lördag då jag fyller år på Söndag. Enligt mig så går inte hela världen under pga det. Hade jag vetat det tidigare så hade jag sagt till då !!! Inte lönt att bli ovänner pga en sån här sak !!

Nej nu ska jag gå och kolla vad lillkillen gör för han är rätt tyst :P


Kommentarer
Postat av: Mimi. E

Hehe nog bäst, det är när dom e tysta som man måste titta till dem extra ;) <3<3<3<3

2009-08-26 @ 14:09:50
URL: http://vimsanmimi.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0