Onsdag

Mötte mamma vid bussen kl 3. Sen gick vi hem med Caspers cykel. Sen bort till Ica och handlade lite. Vi hann inte mer än komma hem innan Cindy skickade att hon och Casper var på parkeringen. Cindy var snäll och körde oss till Biltema så jag kunde köpa en hjälm och ett lås till Caspers cykel. Sen när vi kom hem så gick jag, mamma och Casper ut en runda. Gick och mötte Adrian. Satte oss på lekplatsen på D-hög skolan. Satt inte där länge innan Casper blev bajsnödig så det var bara hem snabbt, men när vi väl kom hem så var han inte nödig längre haha. Dessa barn :P Gick ut igen. Hann halvvägs till D-hög när David skickade att han var på pizzerian. Så vi gick dit. Åt och snackade lite. Sen gick mamma hem med Casper. Jonas och hans kompis kom till pizzerian. Höll dom sällskap när dom åt. Sen gick vi bort till bänkarna vid Adrian och satt där och snackade en massa. Sen vid halv 9 följde jag med Niklas till Maxi. Mötte Micael där och gav honom hörlurarna han skulle ha som Niklas lånat. Sen följde jag med Niklas hem till Annsofie :) Satt där en liten stund och sen gick jag hem.

Nu sitter jag här vi datan och ska snart sova. Är sjukt trött !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0