God natt

Tosse!
Tycker inte alls om att se dig ledsen gumman !
För när du inte mår bra så mår jag inte bra ..
Men förstår att du är ledsen och så vidare, hade kännt likadant.
Man gör inte så som den personen gjorde..
Och så e det bara..
Finns alltid här om du vill prata gumman <3



Just nu är jag riktigt jävla övertrött. Börjar bli gränsen till att man blir så trött så att man känner sig pigg igen haha. Om ni fattar vad jag menar :P . Imorgon/Idag vet jag inte vad som händer, ska försöka fixa en bil jävel så man kan komma hem med sitt pick och pack igen haha. Sen blir det väl att man antingen stannar hemma eller drar och träffar Gasten . Får se vad som händer, men det är några timmar till dess så !

Helgen blir som sagt lugn för min del, inget party för mig. Har inga pengar och sen är det skönt att bara ta det lugnt någon helg också. Även om jag vet att jag kommer bli partysugen så fort fredags kvällen kommer haha. Men det skiter jag i för har man inga pengar så kan man inte festa iheller. Och jag orkar inte jaga pengar för att festa, då kan jag lägga dom pengarna på bättre saker!

Nu är "Lan veckan" slut om några timmar haha. Har varit kul faktiskt men lana e ingenting för mig. Jag pallar inte sitta framför en dator i flera timmar i sträck och bara spela. För jag blir så fruktansvärt rastlös och får spring i benen haha. Men har varit kul ändå =)

Måste fan hitta ett jobb eller något snart också. Klarar inte av att inte ha några pengar och bara låna av alla hela tiden. Jag verkligen hatar att låna pengar. För sen när man väl får pengar så ska man lämna tillbaka allting och då har man inget kvar haha. Men funderar mycket på att gå servitris utbildning på ett år. Det sägs att det ska vara mycket praktik och så och det gillar jag. Men det jobbiga är att plugga, jag verkligen hatar att plugga.. Ajja, får se hur jag gör. Jag va ju hos Arbetsfömedlingen för kanske 2 veckor sen tror jag och då sa dom att dom skulle höra av sig i Augusti men om dom inte hade hört av sig i slutet av Augusti så skulle jag kontakta dom.. Så får vänta och se..

Nu har jag skrivit väldigt mycket tycker jag haha. Så nu ska jag höra med Gasten om han har spelat klart. Sen ska vi/jag kolla film. Och antagligen kommer jag somna efter halva haha ! Fast nu är jag rätt pigg så får väl se hur det blir med den saken..

Någon som kan köra mig hem imorgon hahaha ;)
Just kidding!





Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0