Mhm..

Satt och rensade min data från bilder som jag hade dubletter av och sånt. Hittade 57 stycker videos som jag hade glömt helt haha och en massa bilder som jag inte sett på hur länge som helst. Rätt kul.. Hittade även en bild som jag tagit innan sommaren . Har fan gått ner lite i vikt ;) I like ! .. Kanske inte så mycket men ändå. Haha! Ska dock gå ner en del till bara.
Klippte ihop den gamla bilden (till vänster) med en ny frn idag HAHA!
Va tvungen :P




Idag ska jag antagligen hem till Gasten och kolla film och så vidare.. Om jag fixar pengar vill säga. Men det ska jag nog kunna ordna, annars blir jag irriterad.

Sen imorgon ska jag va hemma och så måste jag kolla vilka kläder jag ska ha på fotograferingen på Söndag! Vet inte alls vilka jag ska ha dock :/ Inte roligt, för man har inte pengar till att köpa något nytt. Men mamma får pengar på Fredag så ska fjäska lite för henne så man kanske kan låna till i alla fall ett nytt klädesplagg ! Får se..

Nej nu ska jag skicka sms till min mor och säga till henne att hon ska ringa mig så jag kan få pengar till bussen.. Och får jag inte det så blir Linda lite arg ;) haha..

Puss&Kram



Jag & Min Nasse<3






Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0