Måndagen förstörd

Ja nu är den helt pajjad. Somnade innan och det var inte riktigt meningen och sov ett X antal timmar för mkt. Tur mamma var här så hon kunde hålla lite koll på Casper, men ändå.. Dagen är helt förstörd nu :( Jag och Casper som skulle träffa Mia och Lukaz ju ! Åhhh. Ja jag får hoppas dom vill hitta på något någon annan dag iaf.

Om en stund så ska jag och Casper följa mamma till bussen.
Sen ska vi träffa Niklas. Han ska följa med hem hit så ska vi prata ut ordentligt för en gångs skull. Utan en massa kompisar som säger vad dom tkr, utan sprit i kroppen m.m. Har fått ett bevis nu ang det i Fredags. Och jag hoppas att det beviset är på riktigt eller vad man ska säga. Ja, men vi får se vad vi kommer fram till ikväll. Det lär ni ju säkert märka här i bloggen. Jag vet (för att jag känner mig själv) att kommer vi börja bråka som vi hållt på innan så kommer jag inte klara detta med, men det gäller ju att båda kämpar och inte bara den ena !!!!

Har precis fått i mig lite mat. Det första ordentliga jag äter sen i Torsdags eftermiddags. Ja mår man inte bra psykiskt så gör man inte och då har man ingen aptit heller. Men nu verkar jag ju må bättre eftersom jag fått i mig lite mat iaf. Mår rätt så illa, men går väl över snart får jag hoppas !

Nej nu ska jag klä mig och Casper så vi är redo när mamma vill gå.

Jag tror Linda Malmquist sover ;) HAHA.


Kommentarer
Postat av: b

känns som om att du skulle behöva en ordentlig kram .. såå jag skickar en bamsekram till dig nu -krrraaaaaaaaam- :)

2009-08-24 @ 19:06:06

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0