Måndag

Så nu har man börjat tvätta :) Skönt :)
Ska äta om en liten stund med. Fiskgratängen är i ugnen :)
Linda kommer vid kvart i 8 sen så ska vi bort och kolla när David och Johan spelar fotboll :)
Sen så ska vi ha tjejkväll :) Massa gottis, film och tjejsnack :)

Imorgon ska jag till Ams på förmiddagen. Sen kanske mamma kommer. Kommer hon inte imorgon så kommer hon på Onsdag :) Sen stannar hon tills Fredag :) Sen ihelgen blir det nog party. Vet att jag egentligen skulle hålla mig från spriten, men skit i det :P Sen nästa vecka ska Linda bo här med mig heeeeeela veckan :) Vi ska ta igen tid som vi har missat haha. För det behöver vi två :)

Nej nu ska jag kolla vad mitt lilla hjärta gör :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0