Måndag

Meningen att jag och Casper skulle till Micael och städa idag, men det går icke. Casper skiter som aldrig förr ! Ska prova det belöningsschemat som Mimi E gav förslag på igår. För den senaste veckan så har Casper vägrat göra Nr 2 på toan och pottan och ihelgen när var hos sin pappa så hade han inte gjort Nr 2 alls på 3 dagar. Så den städningen hos Micael får bli någon dag i veckan när Casper är bättre i magen !

Idag händer inte så mkt. Niklas kommer ikväll så ska vi prata IGEN.
Imorgon ska jag ner till Ams och få mina papper påskrivna, sen till FSK och lämna in dom.
På Fredag blir det Danmark med Niklas och Casper. Måste ringa Vårdcentralen på Fredag med.
Ska även se om Johanna vill köra mig så jag kan storhandla någon dag ihelgen.
Det är vad jag vet som händer i veckan hehe.

Denna månaden är dax att ansöka om nytt bostadsbidrag. Man ska ju göra det en gång om året.

Nej nu ska jag titta vad min lille fis gör. Höres sen !

Här kommer lite bilder sen i Fredags :)


Bildinfo:
1. Jag :) 2. Snicki & Mia :) 3. Binta :) 4. Gasten och Set :) 5. Jag & Foppa :) 6. David :) 7. Malmquist :) 8. Adrian :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0