Lördag !

Pappa ringde och väckte mig kl 11 och sa: Är hos dig om en halvtimme. Var klar då. En yrvaken Tosse studdsade upp ur sängen snabbare än en höna skiter :P Tog morgon ciggen och klädde på mig. Väckte Niklas och gick ner till parkeringen där pappa stod och väntade i firmabilen. Åkte till hans lägenhet och gick ner med tvätten i tvättstugan. Stoppade i första maskinen. Sen körde vi till Oj och köpte lunch. Blev grillad kyckling och potatissallad, muuuums ! Åkte till lägenheten igen och åt. Och nu ligger pappa på soffan och snarkar men det är inget ovanligt ;) Jag håller på att tvätta. Ska ner nästa gång om 40 minuter. Ska snart vara snäll mot pappa och diska till honom :)

Ikväll händer det inte så mkt vad jag vet. Blir nog ingen middag och så verkar det som :( Är sugen på att dricka någon cider och sen sticka til Dickens eller nått. Bara för att vara social. Vill egentligen till kräftskivan, men har ju inte betalat eftersom det var meningen vi skulle ut och äta och så, sen så får bara dom som betalat komma dit. Men men.. kommer fler kräftskivor som tur är :)

Inatt när Niklas kom till mig så åkte vi ner till Dickens. Så kul det var haha. Även fast man var nykter och så :) Så kul och reta dig bruden ;) Så arg du var ;) Inte vi som är äckel utan det är du :D Jobbigt va ? ;)

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hmm..

Är sjukt trött. Kom inte i säng förens typ 5 imorse. Jävla Niklas ;)

29/8-09 blev det vi igen :) <3

Nej nu ska jag diska innan jag somnar sittandes !!!

Imorgon fyller jag år :D :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0