Lördag morgon

Adrian kom igår efter han hade slutat jobba. Vi satt och pratade en massa och åt lite och så :) Gasten kom sen med.
Träffade Niklas en runda åxå, men bara en massa bråk som vanligt :( Sen kan man alltid diskutera vems fel det är. Lika mkt bådas kan jag känna det som.

Kellie är matad och bytade blöja på. Casper är bajsade och har fått gröt. Jag har fått min morgon cigg i lugn och ro :) Ja inte så dum morgon faktiskt hehe. Ja kanske att man skulle gått och lagt sig tidigare inatt, men ibland är man efterklok hehe. Linda och Gasten sover fortfarande. Adrian och Casper "bråkar" i min säng.

Idag händer inte så mkt. Ska tvätta ikväll 18-22. Får se om det blir tacos ikväll med Niklas eller inte.
Tess här av sig när hon har vaknat :) Passa på att sova länge gumman :)

Nej nu ska jag kolla runder lite och sen ta en macka.


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0