Lana

Ja nu sitter vi 4 datanördarna här hos mig haha. Nog moget i denna åldern, men skit i det ;) Man är bara ung en gång ! :D Obbi kanske åxå kommer någon dag och spelar med oss :)

Har precis ätit toast, ska snart duscha, sen blir det att spela mer :) Dra 40 innan Torsdag var det ja ;) GL fucking HF haha ;) Nej men det ska jag nog klara, ska bara hitta ett nytt ställe med mer xp :P

Jag är inte sur, men jävligt besviken. Det är stor skillnad. Inte kul att få höra sånt, skit samma om det var ett flipp eller inte. Man känner ju sig knappt utnyttjad iaf ! :(

Var nått mer jag skulle skriva, men det flög iväg haha. Kommer säkert på det sen :P Uppdaterar då och när man inte har någon som tjuvtittar på vad man skriver ;)


Kommentarer
Postat av: Tess ffs

<3 ☆

2009-08-04 @ 04:35:20
URL: http://tessffs.blogg.se/

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0