Kvällllllllen !

Tvätten är fixad. Såååå skönt !
Mimi var här en runda. Linda kom vid 9 tiden räääääätt blöt haha. Som det regnade ! Mia har med varit här en snabb runda :) Hon var åxå rätt blöt, men inte som Linda :P Men Lindas blöta skyller vi på David haha.
Har tillochmed varit duktig och rensat bland mina och Caspers kläder. Allt som är för litet för honom i en sopsäck och allt som är för stort för mig i en sopsäck och det ska UUUUTTTT!

Ska snart in i duschen och då ska Linda se om hon hittar någon film vi kan se :)

På Fredag blir det förfest här hos mig med Linda, David och Adrian :) Sen stan ! :)

Friiiiiiiiiiii som en fåååååååååååågel ! Ja det är jag nu :) Orkar inte med alla dessa meningslösa bråken längre ! Mår mer dåligt än bra av detta. Lika bra att skita i det då !!!

Nej duschen riktigt ROPAR efter mig :P


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0