Kvällen är kommen !

Har varit en lugn dag :)
Började dagen med ett samtal för David. Sen tog städningen fart. Gick rätt snabbt med tanke på att Niklas hjälpte mig, tack :) När Casper kom hem och vi hade ätit så gick vi till Lidl. Inom Annsofie och hämtade Attack sen följde Niklas oss en bit när jag och lillkillen skulle hem.
Ikväll har jag spelat lite och så. Nu kollar jag filmen på Kanal5 som började kl 9.

Midnight Bayou:

Amerikanskt romantiskt drama från 2009. Declan Fitzpatrick köper en gammal plantage utanför New Orleans. Det sägs att det spökar där. När Declan flyttar in börjar han se och höra underliga saker. Han träffar även Lena som är uppvuxen i trakten. Declan börjar se syner från gamla tider och med hjälp av Lena och hennes farmor upptäcker han en chockerande hemlighet som har varit dold i mer än 100 år.

I rollerna: Jerry O'Connell, Lauren Stamile, Isabella Hofmann, Faye Dunaway. Regi: Ralph Hemecker.



Nej nu ska jag fortsätta kolla på filmen :)


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0