Killar

Är det inte den ena killen så är det fan i mig den andre. Jag är så jävla fucking skit trött på det. Jag ska fan i mig inte dejta eller ha förhållande för killarna kan fan i mig inte "hålla fingrarna" i styr eller hur man ska uttala sig. En kille säger att han älskar mig m.m. m.m. men ändå så t.ex skickar han bilder på sin k*k till andra brudar eller skickar sms att han vill knulla henne m.m. Jag är så förbannat trött på detta. Så fort jag börjar tycka om en kille och börjar lita på killen så dyker det fan i mig upp något. JAG ORKAR INTE MER ! Jag har inte tid att må dåligt ! Jag har inte tid till sånt här fucking skit.
Jag har bättre fucking grejor för mig. Låt mig fucking va nu. Ska aldrig mer dejta en kille. Ska aldrig mer bli kär. Ska aldrig va merän kompis med en kille. Jag ska fan i mig bli LESBISK !!


Nej nu ska jag chilla med Linda och Gasten tills det är dags för mina och Lindas äventyr ! :)



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0