Kan inte sova!

Sitter fortfarande uppe. Börjar bli riktigt trött nu! Försökte gå och lägga mig för ett tag sen, men låg bara och snurrade rundor som ett kioskmongo. Så jag gick upp igen och satt mig vid datan och kollade lite på "Ice age 3". Rolig som fan är den. Men orkar dock inte kolla på hela nu.

Det snurrar runt en massa tankar i huvuvet på mig. Därför jag inte kan sova! Asså det är typ inga negativa tankar och så. Jag bara tänker på allt mellan himmel och jord. Tänkte på att min syster snart ska få barn och undrar om det blir en pojke eller flicka =) Jag tror det blir en pojke. Tänkte på helgen och att jag ska äta kräftor , goooooott ! haha.. Sånt skit jag tänkte på bara.

Sen klart tänker jag lite på honom också ;) . Tråkigt och ensamt att sova helt själv utan någon som håller om mig :P . Och ingen jag kan klia på ryggen haha. <3

Nej nu måste jag sova.. Mamma ska upp om en kvart haha ! Och hon kommer snea ur totalt om hon ser att jag fortfarande är uppe och sitter vid datan. Då får jag höra "
Sitter du fortfarande uppe!? Ja det ska bli kul och se vad elräkningen blir nästa gång!!! Jag kommer stänga av internet" osv.. Hon har nog sagt det 118 gånger nu, men som ni ser så har jag fortfarande internet haha!

GodNatt & SovGott



Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0