Jobbigt och komma på rubrik :P

Idag händer det inte speciellt mycket. Ska bara vara hemma och ta det lugnt tänkte jag.. Denna veckan har jag inte bestämt så mycket. Bara lördag - Kräftskiva och Söndag - Malmö och fotas! ..

Har bestämt att jag ska dra ner mycket på festandet nu. Jag vet att många kommer säga "du kommer inte klara det" . Ja det kommer va lite svårt för jag älskar att typ dra ut och dansa och ha kul . Kan va därför man kallas för "partygirl" ;) haha ! Men jag har bestämt nu att det får vara slut med att festa varje helg. Så istället för att festa tänkte jag att man kunde typ natt bowla och annat skoj =) . Men då ska det bara finnas andra som vill det också haha!


Nästa helg igen så ska jag och Tosse antagligen ha en tjejkväll =) Göra en massa tjejgrejer haha. Äta middag och sådant .. Och lyssna på "girls just wanna have fun" HAHA, skämt åsido ;) .

Nej nu ska jag dricka kaffe och röka och sen ska jag nog spela lite :P Och nej inte Tibia !

Puss&Kram






Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0