Jag tycker om dig.

******************************************************************

Jag kan prata med dig mer än jag kan prata med någon annan.
Du får mig alltid att skratta.
Jag trivs med dig mer än jag någonsin har gjort med någon annan.
Älskar att sova bredvid dig och känna din närhet.
Du är den enda killen jag kunnat lita på.
När jag mår dåligt får du mig att må bra.

******************************************************************

Om det blir du och jag så kommer jag göra nästan
allt för att det ska funka mellan dig och mig.
Jag skiter i vad andra tycker och tänker om oss två.
För när jag är med dig så mår jag alltid bra.

Sen vet jag att många går runt och snackar en massa skit om mig, men jag bryr mig inte.
jag har gjort mina misstag innan, men det är misstag som jag aldrig kommer göra om igen.
Och jag hoppas verkligen du kan lita på mig när det gäller det.
Jag kan förstå att det kanske e jobbigt för dig att höra en massa skit om mig.
Men jag vill verkligen att du ska lita på mig när jag säger att jag blivit en annan
person och den personen jag var innan är borta.

Vill va med dig varje sekund.
Och när vi umgås och jag sen ska gå så vill jag inte.
Allt känns så tomt när jag inte är med dig..
När du inte ligger bredvid mig när jag ska sova så är det skit jobbigt
och tar timmar innan jag somnar.

Jag vill verkligen att du ska lita på mig.
Och jag vet att det kanske e svårt.
Men jag är inte samma person som jag var innan.

Jag tycker om dig mycket och ingen annan..
Och jag är verkligen seriös!






Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0