Jag överreagerar !?

När jag gör något fel så går hela världen under, men sen när du gör något fel då överreagerar jag !? Hur fan kan det komma sig ?
Känns som om vi inte är "menade" för varandra riktigt. Det enda vi gör är att såra varandra. Kanske lika bra att sluta här innan det går alldeles för långt ?
TANKARNA ÄR MÅNGA!!! SVAREN ÄR FÅ !!!!

Ska börja tvätta om 2 timmar. Skit drygt men måste.
Adrian och Gasten stack för kanske en halv timme sedan. Linda stack till sin syster när jag gick och lämnade Kellie.

Tror inte jag kan följa med på fotograferingen i Malmö imorgon, har ingen barnvakt :( Men men.. sånt man får ta när man har barn :P

Nej nu ska jag diska klart och sen sortera tvätten.



Haha om ni undrar vad Adrian gör på bilderna med plasten så får ni svaret här: Han färgar håret HAHAHAHA !


Kommentarer

Vill du något?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0